Запитують конфіденційні дані - це шахраї: поліція застерігає від телефонних аферистів, які видають себе за співробітників банку
«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану». Саме такі слова зазвичай використовують зловмисники – псевдобанкіри.
Як діють шахраї?
-Запитують персональні дані під час телефонних розмов із клієнтами, чого не роблять реальні співробітники банку.
-Можуть попросити переказати кошти на інший рахунок.
-Також шахраї використовують підміну номерів, нібито від імені фінансових установ (технологія спуфінг).
Поліція нагадує правила, щоб вберегти свої заощадження:
-покладіть слухавку та самостійно перетелефонуйте в службу підтримки за перевіреним номером;
-не розголошуйте персональні дані;
-не встановлюйте жодних програм чи додатків із функціоналом віддаленого доступу;
-під'єднайте SMS-інформування щодо операцій із платіжною карткою.
Пам’ятайте, що ким би не представся співбесідник телефоном і які б приводи не називав, не повідомляйте ніколи дані своєї банківської картки, особливо CVV код, термін дії картки, одноразові паролі з SMS, дані для авторизації в онлайн-банкінгу.
Навіть в умовах війни, справжні співробітники банку або працівники державних установ не запитують таку інформацію.
Якщо ж ви повідомили будь-яку особисту інформацію шахраям, негайно заблокуйте картку, зверніться у банк та до найближчого територіального відділення поліції або зателефонуйте на спецлінію 102.
Відділ комунікації поліції Миколаївської області
