«Вашу карту заблоковано», «з вашого рахунку підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану». Саме такі слова зазвичай використовують зловмисники – псевдобанкіри.
Як діють шахраї?
-Запитують персональні дані під час телефонних розмов із клієнтами, чого не роблять реальні співробітники банку.
-Можуть попросити переказати кошти на інший рахунок.
-Також шахраї використовують підміну номерів, нібито від імені фінансових установ (технологія спуфінг).
Поліція нагадує правила, щоб вберегти свої заощадження:
-покладіть слухавку та самостійно перетелефонуйте в службу підтримки за перевіреним номером;
-не розголошуйте персональні дані;
-не встановлюйте жодних програм чи додатків із функціоналом віддаленого доступу;
-під'єднайте SMS-інформування щодо операцій із платіжною карткою.
Пам’ятайте, що ким би не представся співбесідник телефоном і які б приводи не називав, не повідомляйте ніколи дані своєї банківської картки, особливо CVV код, термін дії картки, одноразові паролі з SMS, дані для авторизації в онлайн-банкінгу.
Навіть в умовах війни, справжні співробітники банку або працівники державних установ не запитують таку інформацію.
Якщо ж ви повідомили будь-яку особисту інформацію шахраям, негайно заблокуйте картку, зверніться у банк та до найближчого територіального відділення поліції або зателефонуйте на спецлінію 102.
Відділ комунікації поліції Миколаївської області