Як відрізнити реального співробітника банку від шахрая – рекомендації поліцейських як вберегти власні кошти
Щоб відрізнити дзвінок справжнього представника фінансової установи від дзвінка афериста, варто розуміти, що співробітники банку не запитують будь-яких персональних даних під час телефонних розмов із клієнтами. Також вони ніколи не запитують номер банківської картки, термін її дії, пін-код або CVV-код, паролі, у тому числі і повідомлення, які надходять вам на мобільний телефон. Тому, якщо дзвонить невідома людина та намагається з'ясувати ці дані – це шахраї.
Якщо ж під час телефонної розмови вас просять перерахувати кошти на інший рахунок, пам’ятайте, що представник банку цього б не просив. Якщо у вас виникли сумніви стосовно того, що вам телефонує співробітник банку, покладіть слухавку та самостійно зателефонуйте до фінансової установи за номером, що зазначений на звороті вашої платіжної картки.
Якщо зловмисники дізналися ваші персональні дані або за вашим рахунком проходять підозрілі операції, негайно заблокуйте картку та зверніться до найближчого територіального відділення поліції або зателефонуйте на спецлінію 102.
Первомайський районний відділ поліції
