Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Як відрізнити реального співробітника банку від шахрая – рекомендації поліцейських як вберегти власні кошти
Опубліковано 14 лютого 2024 року о 13:02

Щоб відрізнити дзвінок справжнього представника фінансової установи від дзвінка афериста, варто розуміти, що співробітники банку не запитують будь-яких персональних даних під час телефонних розмов із клієнтами. Також вони ніколи не запитують номер банківської картки, термін її дії, пін-код або CVV-код, паролі, у тому числі і повідомлення, які надходять вам на мобільний телефон. Тому, якщо дзвонить невідома людина та намагається з'ясувати ці дані – це шахраї.

Якщо ж під час телефонної розмови вас просять перерахувати кошти на інший рахунок, пам’ятайте, що представник банку цього б не просив. Якщо у вас виникли сумніви стосовно того, що вам телефонує співробітник банку, покладіть слухавку та самостійно зателефонуйте до фінансової установи за номером, що зазначений на звороті вашої платіжної картки.

Якщо зловмисники дізналися ваші персональні дані або за вашим рахунком проходять підозрілі операції, негайно заблокуйте картку та зверніться до найближчого територіального відділення поліції або зателефонуйте на спецлінію 102.

Первомайський районний відділ поліції


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux