Поліцейські районного відділу поспілкувались із місцевими жителями районного центру та ознайомили їх з систематичними випадками злочинів у сфері шахрайства. Правоохоронці розповіли громадянам як слід діяти в тих чи інших ситуаціях, якщо телефонує аферист.
Для додаткового та більш об’єктивного ознайомлення поліцейські роздали пам’ятки-застереження.
-Аби не потрапити у тенета шахраїв поліція нагадує:
-зловмисники використовують різні способи, щоб отримати доступ до ваших банківських карток. Невідомі просять надати номер картки, пін-код, кодове слово, тризначний номер на звороті картки, термін її дії або ввести пароль, який надійшов по смс. Запамʼятайте, такі дані працівники банку ніколи не просять;
-шахраї надсилають смс-повідомлення про отримання різноманітних виплат від органів влади або благодійних фондів та просять надати інформацію: ваші анкетні дані, номер картки, пін-код, кодове слово, тризначний номер на звороті картки і термін її дії.
Пам’ятайте: назвавши ці дані, ви надаєте шахраям доступ до вашого рахунку, тож вони можуть вкрасти усі ваші заощадження;
-якщо вам телефонують та повідомляють, що родич потрапив у біду, і просять передати гроші – це шахрайство. Зловмисники можуть видавати себе за близького родича чи знайомого, які начебто потрапили у біду (скоїли ДТП, опинилися у поліції, лікарні тощо). Вони можуть представлятися лікарями або поліцейськими і пропонувати свою допомогу у вирішенні «проблеми» за винагороду.
Не давайте волю емоціям, не перераховуйте кошти, а одразу зателефонуйте до родича чи знайомого, який нібито потрапив у біду і переконаєтесь, що з ним усе гаразд.
‼️Шановні громадяни, будьте обачними та обережними! Не дайте зловмисникам себе ошукати!
Якщо ж ви стали жертвою шахраїв, негайно звертайтесь на спецлінію 102.
Баштанський районний відділ поліції