Дзвінок із служби безпеки банку - як відрізнити реального співробітника банку від шахрая: рекомендації поліції
Шахраї телефонують вам та представляються працівниками фінансових установ. Під час розмови повідомляють про те, що банківські рахунки, які відкриті на ваше ім’я, намагаються зламати або нібито здійснюється хакерська атака.
Щоб вберегти кошти на рахунку псевдобанкіри просять назвати конфіденційну інформацію. У тому числі і з повідомлень, які надходять вам на мобільний телефон. Також можуть «радити» перерахувати кошти на інший названий ними рахунок.
Варто запам’ятати, що співробітники банку не запитують жодних персональних даних під час телефонних розмов із клієнтами, тим паче ніколи не рекомендують перераховувати кошти на інші рахунки.
Якщо у вас виникли сумніви стосовно того, що вам телефонує працівник банку, покладіть слухавку та самостійно зателефонуйте до фінансової установи за номером, зазначеним на звороті вашої платіжної картки.
Шановні громадяни! Поліція радить з обережністю ставитися до невідомих телефонних співрозмовників та застерігає, нікому, ніколи, ні за яких обставин не повідомляти номер своєї банківської картки, пін-код, цифри на звороті картки або іншу конфіденційну інформацію.
У разі якщо ви стали жертвою аферистів, негайно зверніться до найближчого територіального відділення поліції або зателефонуйте на спецлінію 102.
Відділ комунікації поліції Миколаївської області
